Mange af os brillebrugere har en indfatning som betyder noget mere for os. Måske det er den eneste indfatning som virkelig sidder godt på næsen, eller du har arvet en virkelig hårdfør retro-indfatning fra en onkel i Amerika? Gode kvalitetsindfatninger kan holde i årtier, men uanset hvor forsigtig du er med dine briller, vil der komme en ridse eller to i glasset.

De fleste traditionelle brillebutikker nægter at hjælpe dig, men vi er ikke traditionelle!

Læs videre, og find ud af hvordan vi kan hjælpe dig!

For at vi skal kunne udskifte dine glas i din indfatning, er du nødt til at sende den til os. Men inden du gør dette, har vi behov for at vide hvilken styrke du har, og hvilket glas du ønsker i dine briller.

Vi kan udskifte glas i både almindelige briller og solbriller med styrke, så når du er færdig med at læse dette, tager vi dig igennem trinene for at vælge styrke i glas og vælge hvilke glas du ønsker. Derefter har vi de informationer vi behøver og du kan sende dine briller til os.
Du betaler selv fragten, og vi betaler returfragten. Så prisen som er opgivet er altså for glas, arbejdet med at udskifte glas og returporto tilbage til dig.

Eftersom vi ikke kan bestille glassene før vi har kigget på din indfatning, vil leveringstiden på en glasudskiftning være på op til 15 hverdage fra vi modtager dine briller.

Læs blot videre, så er du snart i mål!

VIGTIG INFORMATION


Vi modtager mange forskellige briller, og mange af disse kan være gamle og skrøbelige. Vi kan derfor ikke give nogen garanti for at den indfatning du sender til os ikke bliver skadet under transport eller under monteringen af glassene.
Vi vil selvfølgelig behandle dine briller forsigtigt, men med denne form for arbejde kan der desværre ske uheld.
Hvis du sender os briller af høj værdi eller med sentimental værdi for dig, anbefaler vi dig at forsikre dem inden du sender dem til os.

Alle briller som sendes til os for glasudskiftning skal sendes til vårt sliberi i Norge:

Extra Optical AS
ATT: OTS
PB 9905
7479 TRONDHEIM - Norge

Ved at fortsætte med denne bestillingsproces accepterer du at Extra Optical ikke kan holdes ansvarlig for eventuelle skader, som de briller du sender til os, kan få under transport eller ved udskiftning af glas,
og at Extra Optical ikke kan holdes økonomisk ansvarlig for sådanne eventuelle skader.

-